وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

دوربین همراه داشته باشید

به بهترین عکسهای زمستانی  درهر نقطه‌ای از ساسکاتون و مناطق حومه‌ای جایزه تعلق می‌گیرد.  ایده / نورپردازی و رنگ عکسها که بیشتر تابع مهارت و علاقه عکاس است از معیارهای امتیاز دهی به شمار می‌رود.  

 

به قلم سیمین

نظرات 3 + ارسال نظر
Ramin سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 13:10

Jayeze chi midid?

سیمین چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 14:22

من شکلات یا پاک کن. البته به رضا و مریم می گم اونا وسیله خونه می دن جایزه.

فصلنامه فرنگ چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 16:04 http://www.farangmag.com

انتشار فصلنامه طنز ادبی و تصویری " فرنگ "
خواننده گرامی
نخستین شماره فصلنامه طنز ادبی و تصویری " فرنگ " توسط طنز پردازان و کارتونیست های ایرانی تحت مسئولیت و مدیریت هنری علی جهانشاهی کارتونیست و تصویر ساز در شصت و هشت صفحه منتشر شد. این فصلنامه شامل آثار ادبی طنز/معرفی هنرمندان/ داستانهای کوتاه مصور/ شعر/ ترجمه / فالنامه و نیازمندی های طنزو آگهی ... است که توسط هنرمندان رشته های مربوطه به تصویر و تحریردر آمده است. "فرنگ" وابسته به هیچ سازمان یا ارگانی در داخل یا خارج از کشور نبوده و از هیچ خط سیاسی پیروی نمی کند و طبیعی است که این نشریه فاقد هر گونه مطلب تولیدی یا خبری در زمینه های سیاسی است. همانطور که در مقدمه شماره اول می خوانید "فرنگ " منتشر شده است تا لبخند را در "فرنگ" از یاد نبرید!
اگر در ونکوور زندگی می کنید با مراجعه به فروشگاههای ایرانی یا کتابفروشی نیما می توانید مجله را تهیه کنید. اگر دوست دارید اشتراک مجله یا تک شماره را از طریق پست دریافت کنید لطفا تا راه اندازی سرویس اشتراک صبرکنید. قیمت هر شماره در فروش به طور مستقیم پنج دلار و پنجاه سنت کانادا است.آگهی در فرنگ به صورت رنگی و تما م صفحه خواهد بود .برای تداوم انتشار این نشریه به آگهی / انتقادات و پیشنهادات شما نیازمندیم . فصلنامه فرنگ


www.farangmag.com
farangmag@gmail.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد