وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

توضیح در مورد یک اشتباه

یکی از دوستان عزیز ایمیل زده بودند و گلایه کرده بودند از این که ما چرا کم‌کاری می‌کنیم و به بعضی کامنت‌ها جواب نمی‌دیم. اول از همه اینکه ما واقعاْ شرمنده‌ایم.  همونطور که می‌دونید در حال حاضر من و سیمین هر دومون اینجا می‌نویسیم و این‌کار با برنامه خاصی اجرا نمی‌شه. هر کداممون که مطلب جالبی داشته باشیم می‌نویسیم. گاهی اوقات هم که سرمون گرم درس و پروژه و امتحان می‌شه که در این‌گونه مواقع هم شما باید ما را ببخشید. در مورد کامنت‌ها اغلب اونهایی که سوال مشخص پرسیده باشند را من جواب می‌دم. گاهی اوقات دوستان و خود من صرفاْ برای شوخی و اینکه نظری داده باشیم کامنت می‌دیم که اغلب جوابی بهشون داده نمی‌شه.  

در مورد انتشار کامنت‌ها هم احتمالاْ اشتباهی پیش آمده وگرنه به صورت عمدی پاک نمی‌شوند مگر اینکه کاملاْ خارج از محدوده معتارف باشند. بنابراین اگر کامنت شما پاک شده من اینجا از شما معذرت می‌خوام و مطئنم که این یک اشتباه بوده که امیدوارم دیگر تکرار نشه.  

و در نهایت اینکه از اینکه دوستانی داریم که این وبلاگ را می‌خونن خیلی خوشحالیم و امیدوارم که مطالب ما حتی به مقدار کم برای کسانی که قصد آمدن به ساسکاتون را دارند مفید فایده باشد.   

 

به قلم: مریم

 

به قلم مریم

نظرات 1 + ارسال نظر
سیمین پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:49

آره . یک پیشنهادی که من دارم اینه که هر مطلبی که اینحا چاپ میشه مسولیت کامنتها به عهده فرستنده مطلب باشه و همونطور که راجع به پست پاسخگو هست درمورد چاپ کامنتها هم پاسخگو هستش. فکر کنم با توجه به فیدبکی که من قبلا گرفتم اینطوری خوب باشه. چون من خونه اینترنت ندارم یه مقدار پروسه چاپ کامنتها کندتر خواهد شد ولی مشکل یک آش و دو آشپز (یا بیشتر) حل میشه ;)
ُخیلی خیلی ممنون بابت تصحیح.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد