وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

مالیات برگشتی

همونطور که میدونید ما هدفمون تو این وبلاگ اطلاع رسانی هستش. من خودم  یه سری سوال تو ذهنم هست که هنوز جواب کاملی در مورد اونها پیدا نکردم. یکیش همین مساله income tax هستش. قضیه اینطوریه که اگر درامد از حدی پایینتر باشه بخشی از مالیاتی که پرداخت شده برمی گرده. برای ادعا کردن بایستی یک سری مدارک داشته باشید . شما ازهرجایی که پولی دریافت می کنید به شما یک فرم مالیات هم داده میشه . همچنین یک فرم هم دارید که چه هزینه هایی بابت شهریه به دانشگاه پرداخت کردید. این فرمها به آدرس شما فرستاده میشه. پس برای ادعاکردن مالیات نیاز به دودسته فرم دارید. یکی فرمی که مشخص می کنه ازچه جاهایی پول می گیرید و یک دسته که مشخص می کنه چقدر به دانشگاه پول میدید. 

برای هزینه زندگی مالیات مربوط به  مخارج دندانپزشکی / bus pass و مالیاتی که برای هزینه های متداول زندگی می پردازید قابل برگشت خواهد بود.

مهلت ادعای مالیات تا سی ام ماه آوریل هستش. دانشجوهای سال اولی فقط می تونند فرمها رو دستی پرکنند. از سال دوم به بعد که شما صاحب فایل نامبر می شید می تونید online اقدام کنید. هرچند من شنیدم سیستم online گاهی اوقات دچار خطا می شن. 

نهایت اینکه ISO برای بچه ها کلاس می داره که یاد بگیرن جداول و فرمها که به نسبت پیچیده هستند رو پرکنند. کلاسها در ماه مارس تشکیل می شه وسعی کنید بیاید و یاد بگیرید. 

 

به قلم سیمین

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد حسن چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:52

از مطالبی که مینویسید بسیار سپاسگزارم .
اما یک نظر راجع به مسابقه عکسها دارم : بهتر نیست که از هر نفر چند عکس منتخب رو در سایت بگذارید و از همه تو سایت نظر سنجی کنید ؟
آخه من هم دوست دارم از الان در مسایل گروهی سهیم باشم . ( شاید بگید هنوز نیومده میخواد نظر بده ولی من عاشق کارهای گروهی اینجوریم . یادتون که هست ؟ برای اومدن خودم هم مسابقه گذاشتم . )
به امید دیدار در ساسکچوان

ممنون. ولی کامنت شما به مطلب نوشته شده مرتبط نیست. ارتباطات کامیونیتی ایرانیهای اینجا فراتراز وبلاگ هستش و ما ترجیح می دیم فقط موضوعات عمومی و کلی و مفید اینجا مطرح بشه.

مریم چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:34

خوشحال می‌شیم دوستان عکس‌هایی رو که گرفتن برای وبلاگ بفرستن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد