وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

تبریک ازدواج

من از طرف PSA آغاز زندگی مشترک دوست عزیزمون مازیار و همسرشون پگاه رو صمیمانه تبریک می گم و براشون سالیان سال خوشبختی در کنار هم رو آرزو می کنم.  

 

 

 

به همین مناسبت قصدداریم به زودی دور هم جمع بشیم و جشن کوچکی داشته باشیم.   

 

سیمین

نظرات 3 + ارسال نظر
مازولوفسکی پلید و پرگولی پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 13:32

خیلی‌ ممنون سیمین جان واسه پیام تبریک؛ ایشالا همیشه خوش باشی‌ عزیز.


ز شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 00:28

سلام سیمین جان من زهرا هستم از تهران..یه سوالی ازتون داشتم و ببخشید که به پست مربوط نمیشه..من دانشجوی مهندسی صنایع غذایی ام..دارم واسه فوق تحقیق میکنم... دانشگاه ساسکاچوان رشته تغذیه داره ؟(مقطع فوق لیسانس)و اگه اطلاعاتی در مورد هزینه های این رشته داری لطفا برام ایمیل بزن(چون شنیدم برای ۲ سال حدود ۸۰ میلیون تومان هزینه داره!!!) یا همین جا در قسمت نظرات برام بنویس...مرسی

سلام. فکر می‌کنم داشته باشه. از نظر هزینه هم فکر می‌کنم مثل بقیه رشته‌ها باشه ۳۶۰۰ دلار برای ثبت‌نام دانشگاه و حدود ۲۰ هزار دلار برای زندگی و دانشگاه (سالیانه).
برای اطلاعات بیشتر:
http://www.usask.ca/pharmacy-nutrition/

طاهره یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:05

سلام.من یک سوال دارم که پاسخ شماخیلی در تصمیم گیریهای ما موثر خواهد بود و آن اینکه:

من برای PhD فاند دارم که برای زندگی ما کافیه اما اگر همسرم بخواهند در تاتر BA بخونند خیلی هزینه داره؟ و آیا با کارکردن میتونیم مخارج تحصیل ایشون رو تامین کنیم؟

ممنون

سلام
من فکر نمی‌کنم که برای زندگی دو نفره کافی باشه البته به سختی می‌شه باهاش ساخت. فکر می‌کنم هزینه تحصیل در دوره لیسانس برای شما که International‌ حساب می‌شید و اون هم در رشته تاتر بسیار بالا باشه.
با این حال به این لینک مراجعه کنید:
http://artsandscience.usask.ca/drama/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد