وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

جشن نوروز

این مدت که ما وبلاگ رو آپدیت نکردیم یه تعداد زیادی سوالات مختلف پرسیده شده. مخصوصابه صورت جزئی . ما تا حالا بارها و بارها به این سوالها جواب دادیم و حقیقتا این مساله خارج از مسولیت ما هستش . من فکر می کنم بهترین روش و سریعترین روش اینه که توی وبسایت هر دانشگاه جست و جو کنید و شرایط پذیرش رو پیدا کنید و یا از طریق گروههایی که مخصوص پذیرش خارج از کشور جواب سوالاتتون رو پیدا کنید.

 

برای عید نوروز امسال یکی از دوستان (آقای شهرام الوانی)  قیول زحمت کردند و مهمانی ترتیب دادن که بلیطهای اون تا فوریه بیست و هفت به فروش می رسه و بسیار محدود هستش. اگر مایل هستید می تونید مستقیما با ایشون تماس بگیرید. بنابراین  PSA  امسال برنامه جشن نوروز  

برگزار نخواهد کرد.  

 

چه در کنار خانواده یا دوستان و چه در مسافرت امیدوارم حال و هوای عید نوروز به سراغتون بیاد و سال ایرانی خوبی در پیش داشته باشید. 

 

سیمین

نظرات 3 + ارسال نظر
Hossein پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 15:46

ممنون که آپ دیت کردی سیمین.
فکر کردم شاید خدای نکرده...
به امید سالی خوش!

مریم چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 13:25

عذر می خوام اگر سوالم رو جای مناسبی مطرح نکردم.
http://www.bluehost.com/cgi/suspended?d=umisa.net&r=individual
این لینک که به اسم دانشچویان ایرانی مانیتوبا گذاشتین این طور که معلومه unavailable شده،آدرس جدیدی در اختیارتون هست؟
خیلی برام واجبه.
لطف می کنید اگر جواب بدید.

حیدر دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:44 http://HEYDARNEGAHDAR@YAHOO.COM

با سلام

من دانشجوی کار شناسی ارشد جغرافیا و بر نامه ریزی شهری د دانشگاه دولتی زاهدان هستم. می خواهم برای پذیرش در دوره دکتری و یا ارشد اقدام کنم. معدلم 18 می با شد . از نظر مالی هم در حد پایین هستم .البته رتبه ارشدم در کنکور 60 بود و می توانستم به دانشگاه های بهتری بروم اما به دلیل مسائل کاری زاهدان را انتخاب کردم . در اینجا هم با برادرم و زنش یک شرکت موزه داری را اداره میکنیم که تا به حال حدود 20 پروژه در رابطه با طراحی داخلی موزه ها انجام دادیم .

می خواستم در مورد چگونگی اقدام برای پذیرش بپرسم . من هیچی از چگونگی اقدام برای پذیرس نمی دانم . برای امتحان آیلتس هم آماده هستم .کارشناسی هم در دانشگاه ملی تبریز با معدل 16 بودم .در ضمن به نظر شما دانشگاه های سوئد خوب هستند یا کانادا. از کمکتان بسیار ممنونم. مرسی

لطفا به لینکهای پذیرش کنارصفحه مراجعه کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد