وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

آب و هوا

آب و هوای کانادا و شهر ساسکاتون رو از طریق این وب سایت می تونید چک کنید و پیش بینی چهارده روزه رو هم ببینید. متوسط دما و امارهای مربوطه هم در اینجا وجود داره. 

 

با وجود اینکه آب و هوا شاید اونقدرها پارامتر مهمی نباشه خیلی از دوستان اگر زمستان به کانادا برسند با سرمای غیر منتظره ای رو به رو می شوند. در حالت کلی همون لباسهای ایران تا حدود زیادی اینجا هم کار می کنه. فقط در "زمستان"  باید از کلاه و شال و دستکش دولایه استفاده کرد 

که همینجا به راحتی می شه خریداری کرد. توی پاییز تا حدود ماه نوامبر هوا اونقدرها سرد نیست. بنابراین دوستانی که از ایران میان فرصت کافی برای خرید لباس گرم خواهند داشت.  

 

سیمین

نظرات 4 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:26

salam Simin jan. mano khanumam ham darim vase visaye daneshjuei eghdam mikonim. age umadani shodim behetun khabar midim. man daram tu apply abroad va jahaye dige search mikonam bachehaei ke az Saska vase Fall 2010 paziresh gereftano peida konam. ba tashakor az webloge khubetun & be omide didar.

خیلی ممنون و موفق باشید.

محسن دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:35

سلام
من به تازگی با ساسکاچوان آشنا شدم و چند روزه که اسمشو شنیدم اطلاعات چندانی هم ندارم
من اهل تهرانم و یه ترم دیگه مهندسی عمرانمو از دانشگاه تبریز میگیرم و دوست دارم واسه فوق و بعدشم کار و زندگی به کانادا بیام
نمیدونم کدوم شهر واسم بهتره نمیدونم ارشد بخونم بیام یا بهتره اونجا بخونم؟
اصلا مدرکم اونجا ارزشی داره یا نه؟
اصلا درس رو بیخیال شم واسه کار بیام؟
؟؟؟؟
آها یه بحث دیگه هم تا یادم نرفته بگم؛ چرا این سایت با این همه اطلاعات خوب که اینهمه واسشون وقت گذاشتین بازدید کننده نداره اکثر پستها یه نظرم نداره!
خیلیا مثل منن که جز چهارتا شهر بزرگ حتی اسم این شهرا به گوششونم نخورده...
خلاصه یه راهنمایی چند کلمه ای هم بهم بدین ممنون میشم

کانادا خبر خاصی نیست. اگر نمی دونید برای چی می خواهید بیایید به زحمتش نمی ارزه.

حسین سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:00

سلام سیمین جان
من وبسایت دانشگاه رو یه نگاهی انداختم. میگه باید حتما safety laboratory که ترم اول برای graduate student ها تو دانشکده مکانیک ارایه میشه رو پاس کنید بعدش برای TA درخواست بدین. من میخواستم از همون ترم اول (سپتامبر 2010 ) برای TA اقدام کنم. امکانش هست یا نه؟ سوال بعدی من اینه که چه منابع درآمدی دیگری تو دانشگاه وجود داره که میشه از همین اول کار براش اقدام کرد؟ ممنون از وبلاگ خوبتون. من حدود 2 ساله ( قبل از گرفتن پذیرش) که مرتب به وبلاگتون سر میزنم.
با تشکر

نمی دونم باید پیدا کنید. همین آپشنهای تی ای خوبه دیگه کارای دیگه هم از بولتنهای دانشگاه می تونید پیدا کنید. فوقشم بیست ساعت بیرون کار خدماتی میشه رد و هیچ مشکلی نیست.

موفق باشید

احمد جعفری لمراسکی پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 http://www.lemrask.ir

سلام وقتتون بخیر از سایتتون بازدید کردم بسیار عالی وآموزنده می باشد امیدوارم موفق باشید به سایت ماهم یه نظری بنداز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد