وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

چگونگی اقدام برای کد کاربری و پسورد NSID

توی نامه پذیرش از دانشگاه جزئیات چگونگی اقدام برای NSID نوشته شده است. زمان من اینجوری بود که به مرکز ITدانشگاه زنگ زدم و مشخصاتم شامل نام و تاریخ تولد، دانشکده پذیرفته شده، آدرس محل زندگی و شماره تلفن رو از من پرسیدند. بعدش برای اطمینان از شماره تماس من، ظرف چند دقیقه بعد به من زنگ زدند و NSID و پسورد رو به من پشت تلفن گفتند. من بهتون پیشنهاد می کنم که موقع تماس تلفنی، دسترسی به کامپیوتر روشن و متصل به اینترنت داشته باشید که سریع بتونید NSID و پسورد رو در سایت: 


http://paws.usask.ca


وارد کنید و ببینید می تونید وارد سیستم بشید یا نه، که اگه نتونستید، همون جا پشت تلفن بخواهید که براتون دوباره بخوانند. امکان اشتباه شنیدن پشت تلفن زیاد هست. بعد از ورود به سیستم PAWS می تونید پسورد NSID رو تغییر بدید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد