وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

یادداشت آخر

این آخرین یادداشتی هست که من می نویسم. من و یک سری دوستان که دعوت من رو برای همکاری در انجمن پذیرفتند، حدود یکسال مسئولیت انجمن رو به عهده داشتیم. تقریبا از اوایل خرداد هم که نسبتا دیر بود، یادداشت های جدیدی در وبلاگ نوشتم. اما در عوض سعی کردم که یادداشت های خیلی کاملی در مورد هر موضوعی بنویسم. از الان به بعد یکی دیگر از دوستان دانشجو مسئولیت انجمن رو به عهده خواهد گرفت و نمی دونم چه برنامه ای برای وبلاگ خواهد داشت.


یکی از مشکلاتی که برای واگذاری اداره انجمن به دوستان دیگر داشتیم، نبود داوطلب بود. کار توی انجمن یک کار کاملا داوطلبی هست که هیچ گونه سودی جز خوشحالی از کمک کردن به دانشجوها برای داوطلبین این کار نداره. اگر شما یکی از کسانی هستید که به عنوان دانشجوی دانشگاه ساسکاچوان در آینده نزدیک مشغول به تحصیل می شوید و به هر شکلی از جمله خواندن مطالب وبلاگ یا دریافت پاسخ سوالتون از ایمیل انجمن کمک گرفتید، خواهش می کنم به خودتون قول بدید که برای دوره های بعدی انجمن داوطلب به عهده گرفتن مسئولیت آن شوید. شما خیلی خوب ارزش اطلاعات و کمک های کاربردی رو در روند مهاجرت به ساسکاتون برای ادامه تحصیل رو می دونید و نگذارید که این کمک ها به دانشجوهای بعدی قطع بشه. 


"دیگران کاشتند و ما خوردیم                    ما بکاریم و دیگران بخورند"


سپاس

نظرات 3 + ارسال نظر
صادق جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 14:46

سلام
من پذیرش پاییز 2012 رو دارم و رشته شیمی میخونم
البته هنوز ویزام نرسیده و منتظرم بیاد.به محض اومدن هم پایه ی کمک هستم و دوست دارم کمکتون کنم.اگه کاری بود خوشحال میشم انجام بدم.

نورا شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 00:33

من به شخصه ازتون متشکرم. زحمت ادمهایی مثل شما به ماهایی که اینور در به در دنبال یه جمله به عنوان مرجع هستیم بی نهایت ارزشمنده. خیلی ممنون از زحماتتون

بابک عجمی دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:46

دانشجوی سال اخر ترجمه هستم کارشناسی میخاستم بدونم میتونم برای ادامه تحصیل اونجا بیام و در چه مقطعی پذیرفته میشم معدلم 17

سلام، سوالی رو که پرسیدید، شاید سوال خیلی‌‌ها باشه. مورد ۲ رو در پست زیر بخونید:

http://psa.blogsky.com/1391/05/22/post-388/

واقعیت اینه که نمی‌شه گفت. معدلتون خوبه، اما اینکه آیا حتما پذیرش شما قبول می‌شه، باید اقدام کنید تا ببینید چی‌ می‌شه. ضمن اینکه بچه هایی که اکثرا میان اینجا، در رشته‌های مهندسی‌ و علوم مثل ریاضی‌ و شیمی‌ و فیزیک هستن. رشته زبان تا حالا ندیدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد