وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

عکسهایی از پارک تفریحی pike lake

این پارک در حوالی ساسکاتون واقع شده و با اتومبیل نیم ساعت راه است.  

مسیرهایی برای راهپیمایی در نظر گرفته شده که از میان سبزه زارها می گذرد.  

قایقهای که در عکسها می بینید شامل قایقهای پدالی /کانو و کایک می شه . 

باربیکیو / پارک آبی (عکس) مینی گلف و شنا هم فعالیتهای سرگرم کننده دیگری است که می تونه یه روز به یادموندنی در کنار دوستان رو براتون بسازه. 

سیمین پرس

  

نکاتی راجع به ایمیلها

یه سری ایمیل از دوستان دریافت کردیم و لازم شد چند نکته اینجا یادآوری بشه: 

۱- تاریخ مناسب برای اومدن به کانادا رو در درجه اول از استاد بپرسید 

۲- اگر امکان ازدواج در ایران دارید حتما اینکار رو انجام بدید اینجا به معنای واقعی کلمه انتخابی ندارید و بعد از ساکن شدن در کانادا هم نمی تونید به راحتی شخص مناسبی در ایران پیدا کنید. 

۳- ساسکاتون فرودگاه دارد! پس بلیت را به مقصد ساسکاتون بگیرید چه از connection تورنتو یا کلگری یا شهر بزرگ دیگری در کانادا. چون فرودگاه سسکاتون بین المللی نیست و اینجا نمی توانید study permit بگیرید. 

۴- برای خوابگاه از همین الان اقدام کنید که بعد از رسیدن جایی برای اقامت داشته باشید. 

۵- اگر سوال دیگری هست لطفا همینجا بنویسید که دوستانتون هم استفاده کنند یا اگر کسی نظری داره و کمکی می تونه بکنه اینکارو انجام بده. 

۶- گروههایی مانند irancanada2003 و applyabroad روزانه صدها ایمیل راجع به پذیرش و وضعیت ویزاو سفارت و بلیت و غیره ردو بدل میشه و توصیه ما اینه که اگر تازه شروع به بررسی تحصیل در خارج ازکشور کرده اید در این گروها عضو بشید. اطلاعات ما در این زمینه ها واقعا جامع نیست.   

موفق و پیروز باشید

به امید دیدن دوستان جدید در ساسکاتون 

به قلم : سیمین

‌Berry Barn

یه کافی شاپ ییلاقی در حوالی ساسکاتون 

 

Faculty Club

این عکس faculty club  دانشگاهه که مشرف به اتوبان college drive هستش و خیلی هامون هرروز از جلوش عبور می کنیم وشاید خیلی هامون هم هنوز افتخار رفتن به داخل رو پیدا نکرده باشیم. من یادمه که برای مراسم کریسمس امسال دانشجوهای دکترای دانشکده به تعداد انگشتان دست  به همراه اعضای هیئت علمی برق اینجا دعوت داشتیم.( مراسم مشابهی در تالار کناری برای گروه مهندسی شیمی بود)  اونموقع من نمی دونستم که faculty club  کجاست و یادمه کلی هم خودمو کج و کوله کردم تا استادم به زور اومد و دست ما رو کشید و با خودش برد. ولی الان که هوا گرم شده هر روز از جلوش رد میشم و لذت می برم.  

 

به قلم: سیمین 

 

با توجه به اینکه مریم جان لطف کرده و پستهای توی وبلاگ رو دسته بندی کرده می تونیم یه بخش آگهی ها bulletin Board  به وبلاگ اضافه کنیم. 

به عنوان مثال  

هم خانه در ساسکاتون 

ادامه مطلب ...