وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

سلام

به نظر من این روزا انجمن یا به قول خودمون پی اس ای تقریبا داره خودش رو پیدا می کنه. جای خوشحالیه که تقریبا تمام ایرانیها (و البته نباید افغانی های عزیز رو فراموش کنیم) با لطف و کمک هاشون دارن به انجمن‌شون دست یاری میدن تا سرپا وایسه. قبول کردن مسئولیت توسط دوستانی که همه‌مون می دونیم سرشون چقدرشلوغه، شرکت در برنامه های پی اس ای و کمک کردن، همه نشون دهنده اینه که همه انجمن رو از خودشون می‌دونن. تو برنامه نوروز هم که همه واقعا سنگ تموم گذاشتن.

راه انداختن باشگاه های ورزشی مثل فوتبال، دو و دوچرخه‌سواری از کارای قشنگیه که می‌تونه به سالم‌ترین نحوی اوقات فراغت رو پر کنه. ولی چیزی که من بیشتر از همه بهش علاقمندم باشگاه فیلم انجمنه. اگه بتونیم از این طریق حداقل هر ماه دور هم جمع شیم و یه فیلم ایرانی رو ببینیم و بعدش هم راجع بهش صحبتی داشته باشیم خیلی عالیه. فکر کنم خیلی‌ها مثل من معتقدن که تجربه دیدن یه فیلم در جمع  با دیدن اون توی خونه اصلا قابل مقایسه نیست و جذابیت اون به این طریق صد چندان میشه. نمی دونم، شاید این باشگاه بتونه برنامه‌هایی رو هم اجرا کنه که بشه جمعی بریم سینما (پولشو خودمون میدیم البته ها) و بعد از فیلم هم بشینیم یه جایی با هم دربارش یه گپی بزنیم.  به هر حال من فکر کنم اگه همه دوستان با استقبالشون کمک کنن شاید بشه خیلی کارهای مفید از طریق این انجمن کرد. راستی من از طرف دوستان یه پیشنهاد شب شعر هم شنیدم که بیست میشه اگه بشه. اگه کسی پیش قدم شه عالیه. یا علی!

 

به قلم: مهرداد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد