وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

USB Drive رایگان

اگر مایلید یک USB Drive رایگان (با حافظهء ۲۵۶ مگا بایت) به ارزش ۲۴ دلار را صاحب بشید به این لینک مربوط به Future Shop مراجعه کنید. شما ۲۴ دلار (به اضافهء tax و هزینهء پستی) را بصورت on-line پرداخت میکنید و وقتی USB drive به آدرستون اومد پولی رو که برای USB Drive پرداخت کردید بهتون برمیگرده (در اصطلاح Rebate میشه). کافی هست که روی Buy Now کلیک کنید و مراحل رو انجام بدید. اگر قبلا login name و password در سایت Future Shop نداشته اید مشکلی نیست در قسمت New Visitor که پایین صفحهء مربوطه هست برید و یکی بسازید./ برای اینکه USB drive بدستتون برسه سه حالت وجود داره: گرفتن در فروشگاه (Pick up)، پست زمینی یا پست هوایی (Ship). من خودم پست زمینی رو زدم. فکر کنم این حالتش راحت و ارزون باشه./ ممکنه بعلت شلوغی سایت، بار اول جواب نده. من وقتی در مرحلهء سومش ( که مربوط به دادن مشخصات کارت اعتباری و آدرس ارسال هست) بودم دیدم چند دقیقه ای طول کشید و به مرحلهء بعد نرفت. صفحه رو Reload کردم. یه مرحله عقب رفت ولی اینبار جواب داد و تونستم مراحل رو تکمیل کنم.

 

به قلم: شهرام

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 14:58

تا شنبه رایگان بود. از یکشنبه قیمتش شده ۱۱ دلار (بعد از Rebate)

Agha Soroush چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:08

hmmm!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد