وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

برنامه Orientation

کم‌کم داره پاییز می‌آد و به همراه آون بوی درس و مدرسه. البته برای ماهایی که اغلب دانشجوی تحصیلات تکمیلی هستیم تابستون و زمستون فرقی نداره ولی باز هم با شنیدن صدای داد و بی‌داد بچه‌ها سرحال می‌آیم. بنابراین موقعی که خبردار شدیم که برای بچه‌های تازه‌وارد برنامه‌ی Orientation هست کلی خوشحال شدیم.

 برنامه Orientation شامل دو بخش بود. برنامه اول  که از طرف ISO برنامه‌ریزی شده بود قرار بود صبح تا ظهر روز جمعه در دانشکده بازرگانی برای دانشجوهای بین‌المللی برگزار بشه. به اتفاق دوستان از روز قبلش عکس‌هایی رو که بتونن ارائه کننده گروه و فعالیتهامون باشن رو انتخاب کردیم و ازشون پرینت رنگی گرفتیم. از طرف دیگه تعدادی عکس جالب از مناظر طبیعی و تاریخی ایران پیدا کردیم تا به بقیه نشون بدیم که ایران فقط کویر نیست!! و ما هم از شتر به عنوان وسیله نقلیه استفاده نمی‌کنیم!!. طبق معمول پروژکتور دانشکده رو هم اجاره کردیم و قرار شد که مهرداد لپ‌تاپش رو بیاره ‌‌رضا پرچم ایرانش رو و من هم اسپیکرهام رو. روز جمعه صبح بساطمون رو چیدیم و تا ظهر منتظر شدیم که بچه‌ها بیان. تو جمع کل حاضرین فقط سه تا دانشجوی ایرانی بودن که تو عکس بالا می‌تونین ببینینشون. از راست به چپ پویان-شایان-مهران.

بچه‌ها برای ناهار اومدن به سالنی که ما منتظرشون بودیم. می‌شه گفت بین همه گروه‌ها ما بهترین بودیم و افرادی که تو سالن بودن محو تصاویر ایران شده بودن. بعد از ناهار جلسه‌ای بود که باید نماینده هر گروهی به مدت ۲ دقیقه گروهشون رو معرفی می‌کرد. بعد از سخنرانی تقریباْ کار ما تموم شده به حساب می‌اومد. ما هم وسیله‌هامونو جمع کردیم تا روز دوشنبه. با این که دوشنبه تو کانادا روز کارگر و تعطیله با این حال دانشگاه برنامه‌اش را برای این روز تعیین کرده بود. این بار سوسن لپ‌تاپش رو آورد ولی بدلیل اینکه جامون مناسب نبود نتونستیم از پوژکتور استفاده کنیم.

به هر تقدیر این برنامه یک دید کلی بهمون داد و امیدواریم بتونیم سال‌های بعد برنامه‌های بهتری داشته باشیم و هر سال تعداد بیشتری دانشجوی ایرانی رو پذیرا باشیم.

به قلم:‌مریم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد