وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

آلبوم عکس وبلاگی

من الان سرویس PictureTrail رو دیدم و بعد هم دو نمونه ازش ساختم و گذاشتم بغل صفحه. اینجوری کاربر قادره عکساش رو آپ‌لود کنه و بعد به شکلای مختلف توی وبسایت یا وبلاگش به نمایش بزاره. با اینکه بامزه‌س من هنوزم سرویس نمایش عکس  Flickr رو ترجیح میدم. راستی این عکسا مربوط به سفر کلگری بچه هاس که من دم دست داشتم و آپ کردم.

 

به قلم:‌ مهرداد

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
شهرام شنبه 8 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 21:57

دستت درد نکنه مهرداد جان

مریم چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 13:20

مهرداد جان دستت درد نکنه. فکر می‌کنم یک روز باید بشینیم تمام عکسای مربوطه رو منتقل کنیم به آلبوم عکس مورد نظر.
من فکر می‌کنم اغلب عکسای گروهی رو داشته باشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد