وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

VPهای جدید PSA

پنجشنبه هفته گذشته جلسه مربوط به انتخابات اعضای مرکزی PSA با حضور دوستان تشکیل شد. اینجا جا داره از تمامی دوستانی که زحمت کشیده بودن و اون شب امده بودن تشکر کنم. همچنین از اعضای سابق PSA بالاخص آقا شهرام که این یک ساله واقعاْ‌ وقت زیادی رو برای PSA گذاشتن سپاسگذاری می‌کنم.

نتیجه جلسه از این قراره:‌

شهرام:‌ مسئول ورزش

رضا:‌ امور مالی و ارتباطات

زری:‌ مسئول وبلاگ

پویان:‌ مسئول فیلم

مهرداد:‌ مسئول وبسایت

کوروش:‌ مسئول برنامه‌های PSA

از طرفی بد ندیدیم حالا که کم‌کم هوا سردتر شده هر از چندگاهی برنامه‌های شبانه داشته باشیم و هر جلسه به صورت تخصصی روی موضوعی برنامه داشته باشیم.

  • در همین راستا قرار شد شایان در مورد ارتباطات بین دانشگاهای کانادا و رئوف در مورد امکان ارتباط با دانشگاههای ایران کار کنن.
  • در مورد آشپزی هم قرار شد هر چند وقت یک بار با همکاری علیرضا- نوشین- شهرزاد و رضا برنامه‌های آموزشی داشته باشیم.
  • در مورد تاریخ کانادا هم مهران- شایان و مهرداد قول همکاری دادن.
  • قرار شد شهرام و نادر برامون در مورد مسائل مربوط به مهاجرت و مهاجرین کار کنن.
  • در مورد گواهینامه و رانندگی هم قراره خودم مطالبی جمع‌آوری کنم.
  • رضا هم قول داده که در مورد امکان سرمایه‌گذاری در کانادا و بالاخص ساسکاچوان کار کنه و اگه بتونه افراد متخصصی رو برای ارائه اطلاعات معرفی کنه.
  • کوروش هم از اونجایی که تنها پزشک گروه به حساب میاد قرار شده در مورد تغذیه و بهداشت صحبت کنن.
  • مهشید هم پیشنهاد شب شعر رو داد و قرار شد بعضی شب‌ها به عنوان شب هنر معرفی بشه و اگر کسی مطلبی داشت ارائه بده.

باز هم جا داره از تمامی دوستان تشکر کنم و امیدوارم در طی زمستون بتونیم برنامه‌های متنوع و مفیدی داشته باشیم.

به قلم: مریم

نظرات 2 + ارسال نظر
شهرام چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 21:50

برای من باعث افتخاره که در خدمت شما در PSA کار کنم. بنظر من بچه های پر انرژی و خوش فکری داوطلب فعالیت در PSA شده اند. من که بسیار خوشحالم که در کنار این دوستان قراره کار کنم. دوستانی که بقول معروف خاکی هستند و خالصانه حاضرند تا وقت و انرژی خودشون رو داوطلبانه و بدون هیچ گونه چشمداشتی برای خدمت به هموطنانمون و زنده نگهداشتن فرهنگ ایران در ساسکاتون صرف کنند.

مهناز شنبه 15 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 05:08 http://blog.barakseto.com

سلام.
بابا زری خانوم شما هم شدی وبلاگی؟ ببینم چه می کنی دختر؟ وقتی می بینم اونجا سرت شلوغه خوشحال می شم. باور کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد