وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

گزارش رادیویی مهستی و رئوف

 

خوب این دفعه هم رئوف خان و مهستی خانم شاهکار کردن:

 رادیو کالج پارک یکی از رادیوهای باسابقه‌ی اینترنتیه که بچه های دانشگاه مریلند تهیه می کنن. از همون اولا من از مشتری‌هاشون بودم اگرچه نه چندان ثابت قدم. این کار جمعی  واقعا با توجه به خصلت از کار جمعی گریزی ایرانیها میشه گفت یه شاهکاره. و شاهکارترین بخشش اینه که این همه مدت ادامه پیدا کرده. مقایسه‌ش کنید با این وبلاگ که عملا دیگه درش تخته شده و کسی زحمت دو کلوم نوشتن توش رو به خودش نمیده (یکیشون هم خودم). یادمه وقتی با الهام از کار این بچه ها ایده‌ی یه پادکست واسه پی اس ای رو طرح کردم با خنده‌ی دوستان مواجه شدم. البته خودم هم خندیدم چون واقعا شبیه یه شوخی بود. به خاطر همینه که میگم این رادیوی بچه های مریلند یه شاهکاره. اونا صدمین برنامه‌شون رو تهیه کردن به علاوه کلی پادکست کتابخونی و غیره. خیلی دوست دارم این بچه ها رو از نزدیک ببینم. 

این دفعه  آقای رئوف عجمی و همسرشون مهستی خانم هم شاهکار کردن. یه برنامه‌ی رادیویی برای معرفی دانشگاه ساسکاچوان تهیه کردن که از طریق این رادیو در دسترس همه قرار می گیره. این دوستان گرامی قبلا هم دانشگاه، پی اس ای و این وبلاگ رو از طریق وبلاگ دارای ایرانی - کانادایی معرفی کرده بودن و سعی کرده بودن تجربیاتشون از زندگی در ساساکاتون رو با بقیه تقسیم کنن. من به سهم خودم ازشون خیلی ممنونم و به وجودشون افتخار می کنم و واسه این دوستان و بچه های مریلند آرزوی موفقیت‌های بیشتر و بیشتر رو دارم.

پ.ن. اجرای رئوف و مهستی واقعا حرفه‌ایه. از دستش ندید. اطلاعاتشون هم یک یکه. من که بعضی هاش رو نمی دونستم. به ساسکاتون و دانشگاه هم حسابی حال دادن. دستشون درد نکنه.

 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
حمید عظیمی پنج‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:41 http://sakhtar.mihanblog.com

با سلام به همه ی هموطنانم در هر جای جهان
خوشحالم که می بینم شما عزیزان با وبلاگ نویسی از ایران عزیز و اسم قشنگش دفاع می کنین
جاوید باد ایران

لطیف پنج‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 18:54 http://tvaj.persianblog.com

سلام. در وبلاگم مطلبی درباره زیباترین پرنده ایران نوشته ام. اگر وقت و علاقه داشتید بخوانیدش. اگر هم که نه اشکالی ندارد. خیلی هم ممنون.

رضا ملک جمعه 4 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 13:40

آقای رئوف و مهستی خانم دستتون درد نکنه عالی بود

وحید پنج‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 22:49

سلام
من هزینه های تحصیل در دانشگاه ساسکاچوان رو از سایت یک بررسی اجمالی کردم.
به نظرم هزینه ها بسیار بالاست در حالیکه توی پادکست گفته شده که هزینه ها از هزینه های دانشگاه آزاد هم کمتره

لطفا راهنمایی بفرمایید.
ممنون

م دوشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 17:49

سلام وحید جان، فکر می کنم منظور دوستانمون هزینه‌های تحصیل در دوره‌ی تحصیلات تکمیلی (فوق لیسانس و دکترا) بوده که بین سه تا چهار هزار دلار کانادا در ساله. ولی هزینه‌ی تحصیل دوره‌‌ی کارشناسی برای دانشجویان خارجی نسبت به ایران خیلی بالاتره. من شنیدم که دانشگاه ریجاینا شهریه دوره‌ی کارشناسی‌ش خیلی کمتره. می تونید اونجا رو هم چک کنید.

Travertine چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:39 http://www.dtcompany.com

آفتاب و باران در دست راست
سبزه و بهار در دست چپ
بلبل و زاغ روبرو
باد و کوه در انتهاست
بی انصافی است اگر بگوییم برای زندگی بهانه ای نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد