وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

تسلیت

از طریق دوستان خبردار شدیم که هموطن عزیزمان خانم نسرین سقای همسر آقای دمیرچلی در اثر سانحه رانندگی جان خود را از دست دادند. در اینجا ضمن عرض تسلیت به همسر و فرزندان مرحومه به اطلاع می‌رساند که مراسم خاکسپاری ایشان روز شنبه ۱۶ جون از ساعت ۱۱ تا ۲ ظهر در Acadia Funeral Home برگزار خواهد شد.

از طرف اعضا PSA

 

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 23:29 http://mehraboon.parsiblog.com

سلام
من پسردایی آقای دمیرچلی هستم و تازه شنیدم و بسیار متاثر شدم. از صمیم قلب به ایشان تسلیت عرض می کنم. برای خودم هم مشابه این اتفاق ناگوار رخ داده است و من آقا مجید را درک می نمایم. امیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد