وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

سال نو میلادی مبارک

 

مراسم شب یلدا با حضور گرم تعدادی از ایرانیان برگزار شد

جای همه خالی شام و هندوانه و فال حافظ و رقص و آواز که جزو لاینفک برنامه بود
جای همه ی اونهایی که حضور نداشتند خالی
و از همه افراد حاضر هم به خاطر رونقی که به مجلس دادند تشکر میکنیم

سال نو میلادی هم شروع شده
شب ها چراغونی خونه ها به شهر حال و هوای تازه میده
شاید اولین خبر کانادایی سال جدید هم کاهش یک درصدی مالیات GST است
از همه عزیزانی که با نظراتشون ما رو همراهی میکنن هم ممنونیم...امیدوارم سال بعد رو با حضور شما جشن بگیریم.
 

به قلم: آذین

نظرات 10 + ارسال نظر
کامیار پورنظری سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:15

سلام. من تا اواخر ژانویه به ساسکاتون می آیم. خوشحال شدم که با وبلاگتوت آشنا شدم

آذین سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1386 ساعت 15:25

سلام آقا کامیار

ما هم خوشحالیم.
سفر خوبی داشته باشید

مریم چهارشنبه 19 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:14

خوشحالم که شب یلدای خوبی داشتید. امیدوارم که یلدای امسال تجربه خوبی باشه برای مراسم نوروزمان.

شهاب چهارشنبه 19 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:33

HAPPY NEW YEAR

سجاد یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 23:05

سلام جوون ها
می خواستم بدونم که توی دانشگاه های محل اقامت شما می تونم توی رشته امداد و نجات ادامه تحصیل بدم . محبت کنید منو راهنمایی کنید .
با تشکر

مریم دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 00:36

در جواب آقای سجاد

برای اطلاع از رشته های دانشگاه ساسکاچوان به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.usask.ca/departments-az.php

خادمین خدیجه کبری دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:45 http://www.omolmomenin.persianblog.ir

سلام هموطن
وبلاگ قشنگی دارید. موفق باشید.
به وبلاگ ما هم سر بزنید.

شهاب پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 20:12


اختراع آقای دکتر رضا فتوحی رو به ایشون و بچه های ایرانی رشته مکانیک تبریک میگم.
خبر موفقیت ایشون بازتاب وسیعی در خبرگزاریهای ایران داشته.

علی راستیان جمعه 12 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:49

سلام . من ۳۲ سال دارم لیسانس عمران با ۷ سال سابقه کار.می خواستم بدونم شانس بدست آوردن کار در اونجا برای من چقدر است. یه سوال دیگه دارم . با مدرک فوق لیسانس عمران گرایش سازه از دانشکاه پوترا مالزی این شانس چقدر میشود. ضمنا من مجرد و ساکن ایران شهر بوشهر هستم. لطفا با بررسی کامل به من جواب بدید. موفق باشید ۱۲/۱۱/۸۶

آذین چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 00:01

با سلام به آقا علی

پیدا کردن کاربا مدرک از ایران بدون داشتن اقامت یه مقدار سخت خواهد بود. در مورد مدرک از دانشگاه مالزی هم همچنین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد