وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

وبلاگ

اگرمطلبی برای وبلاگ دارید و دوست دارید با اسم خودتون اینجا چاپ بشه می تونید به من ایمیل کنید. اگرهم آگهی یا موارد ضروری دیگه باشه  فعلا اینجا چاپ میشه تا بعد جای دیگه ای در وب سایت براش درنظرگرفته بشه.

ایمیل من simin.b@usask.ca هستش.


به قلم سیمین

نظرات 4 + ارسال نظر
بابک پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:07 http://www.sask.blogsky.com

سلام سیمین خانم اومدم دیدم که کامنت قبلیم پاک شده گفتم شاید خودش پاک شده امیدوارم اینطور باشه و صحبت های من توسط شما سانسور نشده باشه . به هر حال نوشته بودم که مگر شما مخالف آگهی و تبلیغاتی بودن وبلاگ های اطلاعاتی نبودین . پس چرا می خواین آگهی بگیرید ؟
لطفا پاسخ مناسب بدین چون تا بخواین پاکش کنین قطعا خیلی ها خوندنش .
دوست من بهتره شما هم مثل بقیه دوستان عزیز من در psa با دید مثبت به همه چی نگاه کنی .
به امید اون روز.

سلام . من تازه وارد بلاگ اسکای شدم و همونطورکه می بینید کامنت آخرمریم هم روهم اشتباها پاک کردم.
این پست برای دوستان ایرانی مقیم ساسکاتون نوشته شده و آگهی ها هم محدود به همون میشه مثل فروش لوازم منزل
چون این وب سابت وظیفه اطلاع رسانی داره.

مریم پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:16

سلام سیمین جان

من هم شخصاْ مخالف دادن آگهی‌های مربوط به بچه‌ها هستم. فکر کنم به اندازه کافی سایت مرتبط به این کار وجود داشته باشه.

معمولا این یه بخشی از اخبار کامیونی تی ها یا خبرنامه یا نشربه ها رو تشکیل میده. نمیشه که نباشه و فرکانس اتفاق افتادنشم اونقدر زیاد نیست و یه جور خبررسانیه. مثالش اینه که یکی از دوستان بیاد بگه من اینجا سلمونی دارم مثلا . خوب خیلی مفیده . نظرمن این بودکه یه لینک جدا براش درنظرگرفت. هنوز که کسی هم نظری نداده.

مریم پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:26

خوب اینکه مثلاْ یکی یه مبل دست دوم داشته باشه بخواد بفروشه چی؟

سیمین پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:34

چیز بدی هست تو این قضیه؟ اونوقت اگرکسی به جز من و شما و شخص سوم اینجا رو نمی خونده . نتیجه اینه که من یا شمامبل رو از اون شخص می خریم و بعد شاید ایجاد انگیزه بشه که دیگران هم بیان اینجا رو بخونن. اونوقت یه لینک جداگانه گذاشته می شه . :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد