وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

چندخبرکوتاه (فوتبال و fringe festival)

تیم فوتبالمون هفته گذشته هم پیروز میدان شد. مسابقات هر چهارشنبه برگزار میشه و تنها مشکل تیم کمبود بازیکن دختره.

این آخر هفته برنامه‌ها و نمایش‌های خیابانی درمنطقه برادوی برگزار شد. من دیشب که برای دوچرخه‌سواری و دیدن پل برادوی رفته بودم به طور اتفاقی متوجه شدم.پ ریشب هم همونطرفها بودم و از دور دیدم که خیابانها رو بسته بودند و صدای موسیقی و آتش بازی به گوش می‌خورد.

نمایشها شامل سرگرمی برای کودکان /پخش فیلم/طنز/موسیقی و رقص بود. یه سری غرفه فروش صنایع دستی هم در طول خیابان ترتیب داده شده بود.

من دو کلیپ کوتاه از نمایشها اینجا می دارم.

یکی رقص روبات  که توسط دختری آلمانی اجرا می شدوبسیار شادبود.

و دیگری هم رقصی که درحسن ختام برنامه گروههای نمایشی رقص اجرا شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:09

سیمین جان ممنون از بابت فیلم‌ها. عالی بودن.

خواهش. میشه آخر هفته دوباره بریم. عکسهای پیک نیک رو نمی ذاری؟

مهدی دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:15

سلام
من مهدی از تهران هستم . فوق لیسانس حسابداری دارم و می خواستم برای مهاجرت به کانادا اقدام کنه . اگه کسی بتونه به من کمک کنه ممنون می شم و جبران می کنم . ایمیل من :
mahdi_fereidouni@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد