وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

باز کردن حساب و حواله پول

من نمی‌دونم که آیا هنوز تحریم بانکهای ایرانی ادامه داره یا نه. معمولا یه ترسی هست تو دل بچه ها . من خودم بانک CIBC حساب دارم و کاملا راضیم. ولی خیلی‌ها بانکهای دیگه ای رو برای امکان حواله پول و خدمات به من پیشنهاد کردند مثل   BMO/RBC/TD

و مدام توی فکر من بود که برم یه جای دیگه حساب بار کنم چون وقتیکه من اومدم کانادا بانک به من یک credit  پانصد دلاری داد که  برای دانشجوها بود و پولی هم از من نگرفت ولی خیلی کم بود و وقتی اومدم ساسکاتون به توصیه موکد یکی از دوستان می‌خواستم برم RBC وقت بگیرم تا ببینم چی میشه.

 بعدا ولی یک بار که برای کاری رفته بودم بانک CIBC و پرسیدم که آیا می‌تونم Credit رو افزایش بدم گفت که تلفنی میشه/ خودم تلفنی و روی Automatic Answering کردیتو به مقدار دلخواهم افزایش دادم و هیچ کار سختی نبود و اینکارو خیلی پیش هم می‌تونستم بکنم.

حواله پولی من از ایران یک روزه به دستم رسید و اونهم کار ساده ای بود. البته پدر من از یک شرکت پول حواله کرد  که خیلی نسبت به صرافیها بهتر بود و اینجا موسسه پرسپولیس توی تورونتو کاراشو انجام داد و واقعا در مواقع ضروری کمک بزرگیه.

هدفم از گفتن اینها این بود که سعی کنید هر جا حساب باز کردید از خدمات همونجا استفاده کنید و دنبال حساب بانکیهای متعدد نباشید چون مدیریت اون سخت می‌شه. RBC/CIBC/BMO همه خدمات دانشجویی دارن. اینحا بانک RBC روبروی دانشگاه هستش و بانک خوبیه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد