وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

تلفن همراه

امروزمن و مریم و یکی دیگه ازدوستای جدید الورود رفتیم place riel دانشگاه که از ساسکتل برای قرارداد 15 دلاری سوال کنیم . زیاد درجریان نبودند. بهتره به همون centre mall یا midtown plaza مراجعه کرد. من لینک قراردادهای دانشجویی ساسکتل رو اینجا می دارم. همچینین  prepaid ویرجین موبایل. البته من خودم تا یکماه 20 دلار می‌دادم بعد که گوشیمو شکستم و مراجعه کردم اتفاقا متوجه شدند که من دانشجو هستم و تخفیف رو لحاظ کردن.


به قلم: سیمین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد