وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

Campus Career Expo

 

امروز ۱۷ سپتامبر در ورزشگاه دانشگاه شرکت‌های مختلف گرد هم آمده بودند و برای دانشجویانی که قراره در آینده وارد بازار کار بشوند شرکتشان را معرفی و تبلیغ می‌کردند. اغلب این شرکت‌ها نفتی بودند و بیشترین کار هم برای فارغ‌التحصیل‌های رشته‌های مهندسی بود. نکته جالب اینکه بر خلاف دو سال قبل اغلب شرکت‌ها از دانشجوهای دکترا استقبال می‌کردند. در کنار نمایشگاه اغلب شرکت‌ها جلسات سخنرانی دارند که از اینجا می‌توانید لینکش را ببینید. اغلب این شغل‌ها در استان آلبراتا و در درجه دوم ساسکاتچوان بودند یکی دو شرکت هم از استان انتاریو حضور داشتند.

 

به قلم: مریم

نظرات 6 + ارسال نظر
رضاآریاراد پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:02 http://hesabdariaryarad.blogfa.com

سلام
وب شمارا دیدم.جالب است.اسم ساسکاچوان را برای اولین بار در سایت شما دیدم.سایت شما بیشتر از تخصصی ،اطلاع رسانی و عمومی است.موفق باشید.راستی راجع به مقالات حسابداری،بازرگانی،علمی وفرهنگی وهرگونه مطلب خواندنی اطلاع رسان در صورت داشتن در سایت بیاورید وبعد از آن درصورت درخواست شما را لینک می کنم.
یا علی

سیمین پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:51 http://psa.blogsky.com

کاش دیروزاومده بودم ای آدم عکس می گرفتم.حالا برای ببینندگان عزیز عرض می کنم که عکس به ذوق هنری نویسنده برمی گرده و گرنه نمایشگاه دورچاه توی کویرنبود و من بعد نیم ساعت از تموم شدن نمایشگاه که رفتم یکدونه تابلوی sasktel مشاهده کردم.
نمایشگاه تو سالن ورزشی دانشگاه برپا بود و کلی هم به به بچه هایی که رفته بودن قاقالی لی دادن:) حالا چون بچه برقیا ی اوراکتیو !! به جای نمایشگاه میرن کافی شاپ بایستی به همین اطلاعات نفتی بسنده کرد:)
راستی مریم کارت شناسایی رو گداشته بودن تو باکس خودم.سیستم هوشمندانه بوده به اسم توجه کرده.

شهرام پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 17:29

مریم خانم یا سیمین خانم یا آذین خانم

آقای عباسعلی دهقان الان اونجا هستند واسه دکترا
منم دانشجوشونم
چطوری میتونم از کمک شما واسه ادامه تحصیل در کانادا بیشتر بهره جویم

چقدر من ادبیات را میدوستم

مریم جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:12

بابا سیمین چرا عصبانی شدی؟‌ حالا خوبه من نگفتم اغلب شرکت‌ها مکانیک (اون هم از نوع سیالات) و مهندسی شیمی می‌خواستند.

شهرام جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 13:39

مریم خانم
از کمکتون خیلی ممنونم{ با حالت کنایه }

آقا شهرام

در پست‌های قبلی در مورد چگونگی گرفتن پذیرش نوشته شده است. گرفتن پذیرش پروسه خودش را دارد و متاسفانه کاری از دست ما ساخته نیست. و در نهایت اینکه در این مورد می‌تونید از استادتان آقای عباسعلی دهقان کمک لازم را دریافت نمایید.

به امید موفقیت و پیوستن به جمع دوستان ایرانی دانشگاه

سیمین جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 16:03 http://psa.blogsky.com

بله در جریان امرقرار گرفتم اراونجایی که دیگه تلفونم جواب نمیدی. ازازل پول تو نفت بوده. حالا ده روردیگه شیرینی هم می گیریم اساسی ازت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد