وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

عیدفطر

امروز بنا به تقویم عربی روز عید فطر هستش و منم به نوبه خودم تبریک می گم. یکی ازدوستان دیشب حرف خوبی می زد. ماه رمضان برای همه خوب بود. هر کس  روزه داری کرد که ثوابشو برد و به سلامتی جسم و تقویت اراده کمک کرد. کسی هم که روزه نگرفت کیفشو برد و کافی شو سر موقع خورد. دیشب یه سری از دوستان به مناسبت برنامه پیاده روی کناررودخونه که کنسل شد منزل من بودند. حقیقتش من زیاد درمورد احکام حضورذهن ندارم ولی بچه ها نتیجه‌گیری کردند که من باید فطریه همه رو بدم و منم تا آخرشب داشتم چک و چونه می‌زدم.  

حالا جدا از شوخی اومدم اینجا بگم که اگر خودتون یا احیانا دوستاتون مقید به دادن فطریه امروز هستید بد فکری نیست که همه پولها رو یه جا جمع کنیم و از طرف ایرانیها به یه جای مناسب اهدا کنیم. البته فکر کنم یه مقداری دیر دارم می‌نویسم ولی اگر خوندید و موافق بودید با PSA تماس بگیرید. 

ممنون 

پ.ن این پست صبح عید فطر نوشته شده ولی من بعد منتشرش نکردم. چون یکی از دوستام گفت بگید ایران براتون بدن. من الان نمی دونم که آیا دادن یا نه! ولی اینجا چند تا مشکل وجودداشت: پیدا کردن مستحق ازنوع مسلمان و یافتن خوراک غالب ! (مثلا ۳ کیلو پاستا یا سیب زمینی یا پیتزا پپرونی یا دلوکس!) به اضافه اینکه تو ایران یکدهم قیمت میشه .  

نظرات 3 + ارسال نظر
soheil جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:11

؟

سیمین جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:44

چیکارکردی دختر؟ این پست secret بود.

مریم جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:07

دیدم قشنگ نوشتی گفتم بگذاریمش تو وبلاگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد