وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

پیروزی اوباما

 

بازارهای مالی جهان انتخاب باراک اوباما را مثبت ارزیابی کرده‌اند و شاخص بهای سهام در بورس ژاپن بیش از 4 درصد ترقی کرد و بازارهای سهام در سنگاپور، هنگ کنگ، استرالیا و زلاندنو نیز شاهد افزایش شاخص بهای سهام بودند.
روز گذشته، و با پیش بینی موفقیت باراک اوباما، شاخص بهای سهام در بازار بورس نیویورک حدود 3 درصد افزایش یافت و بازارهای سهام اروپایی نیز بین 4 تا 5 درصد رشد کردند.
اگرچه آقایان اوباما و مک کین در جریان مبارزات انتخاباتی برنامه‌های اقتصادی خود را به تفصیل بیان نکرده‌اند، اما به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران در سرتاسر جهان نتیجه این انتخابات را تحولی مثبت ارزیابی می‌کنند.
به گفته برخی ناظران، نتیجه انتخابات دست کم نشان می‌دهد که با وجود دشواری‌های اقتصادی فعلی، مردم آمریکا نسبت به آینده خوشبین هستند و این کشور از توانمندی و انعطاف‌پذیری سیاسی و اجتماعی لازم برای در دست گرفتن رهبری جهان در دوره‌ای بحرانی برخوردار است. (منبع ایرانتو)  

زندگی نامه به روایت تصویر

عکس تالیفات از سایت abebooks 



به قلم: سیمین

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 14:24

امروز ظاهراْ اوضاع سهام‌ها بدتر شده.

آره دیشب شنیدم تو اخبار. فکر کنم یه روز دچار جو گرفتگی شدن. احمدی هم اولین کسی بوده که تبریک گفته نشونش داد. . ایرانم نشون داد همه خیلی داغون میومدن به نظر.چرا ایرانیا به خودشون نمی رسن راستی؟!!!
دیشبم که این فیلم Iron man دوباره گیرداده بود به مسلمونا افغانیا هم عربی حرف می زدن! ما که اومدیم بیرون. ولی خیلی چرند بود. یه عده احمقم اصرار کردن که همونو اول نشون بده.
ازدست هم وطن و اجنبی به یه اتدازه می کشیم.
خیلی مرتبط بود با بحث ؟ نه؟
فقط اضافه کنم که اوباما ژانویه میره کاخ سفید و رسما اختیار عمل پیدا می کنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد