وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

یک بعدازظهر آفتابی

PSA یه وبلاگ اطلاع رسانی هستش و ما سعی می کنیم موارد جالب و مفید رو اینجا بنویسیم. گاهی دوستان با من شوخی می‌کنند که آره حالا ما امروز رفتیم مثلا آسانسور شیشه‌ای سوار شدیم فردا میره تو PSA.حتی بعضی وقتها من می‌بینم یه ترسی هم هست تو دل بچه‌ها.  

حقیقتش ما اینجا قرار بر این نداریم که یادداشت روزانه بنویسیم چون اصلا هدف این نیست و وقتشم نداریم.  از طرف دیگه یه دسته  از دوستان هم  گاهی  تذکر می‌دن که چرا مرتب نمی نویسیم و اینا. من خواستم بگم اگه شما ایده یا مطلبی دارید در هر زمینه‌ای که باشه ما استقبال می کنیم. اینطوری هم وبلاگ هم از حالت رکود در میاد و هم این که وقتی یه اسم جدید و یا یه ایده یا ادبیات جدید بیاد خودش کلی تازگی میاره.  

این از این.  

اگه دوست داشته باشین من می‌تونم از طرف خودم مسابقه بذارم. جایزشم شکلات یا پاک کنه. 

مثلا یه سوال خوب اینه: رو پلاک ماشینهای کانادایی مثل ایران نام استان ثبت شده و معمولا توصیفی هم در وصف استان گفته شده مثل Beautiful British Columbia. خوب حالا این تو صیف برای سایر استانهای کانادایی چی هستش؟ 

یه مسابقه دیگه هم ارسال شعر در وصف تنهایی در غربت هستش .

در آخر هم از این که میاید و به دیده منت بر ما می نهید ممنون.

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم شنبه 25 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 16:18

ماله Sask که Land of Living Skies. مال بقیه استان ها را می گذارم برا بقیه بچه ها.

مریم دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 14:51

از ظاهر امر اینجور معلومه که تنها برنده این مسابقه منم. پاک کن را کادو کن و بیار تیم هورتونز.

Reza سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:43

Wild rose country for Alberta

باریکلا. پاک کن دوم به تو می‌رسه!

سیمین سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 14:54

مرسی رضا / مریم جوابتو داده پاک کن رو امشب ازش بگیر. اگه من بودم بهت شکلات سوئیسی می دادم ددی جان!

سیمین سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 15:03

Friendly Manitoba
من دو شدم. ساسکاچوانو نگفتم که حتما یه جواب داشته باشیم

Afshin دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 16:03

Je me souviens for Quebec, which means "I remember" and probably refers to the battles between the British troops and the royal French on the Abraham hills in Quebec city. The British defeated the French and made the whole country English (except some eastern parts) P.S. I don't accept chocolate cheaper than 15$ and preferably Swiss

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد