وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

وبلاگ انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه ساسکاچوان (PSA)

PSA هیچ مسئولیتی در رابطه با صحت مطالب منتشر شده ندارد. psa.usask@gmail.com

تلویزیون در ساسکاتون

 

یکی از راههای سپری کردن شب‌های طولانی زمستانی در ساسکاتون دیدن تلویزیونه. تلویزیون نه تنها سرگرمتان می‌کنه بلکه در یادگیری زبان هم تا حدودی موثره.  

کانادا کلاْ فکر کنم ۵ تا شبکه رایگان دارد که از آنها هم دو تاش فرانسوی زبان هستند. شبکه‌های انگلیسی عبارتند از: CBC- CTV و Global. بعضی از برنامه‌های این شبکه‌ها را میتوانید به صورت آنلاین از طریق اینترنت ببینید و یا اینکه زمان پخش را چک کنید. اگر بخواهید علاوه بر این چند شبکه به برنامه‌های بیشتری دسترسی داشته باشید می‌توانید از طریق شرکت‌های Shaw و یا Sasktel اشتراک شبکه‌های کابلی را بگیرید. خود این شبکه‌های کابلی انواع و اقسام مختلف دارند که می‌شه به دو دسته اصلی Basic Channels و Full Channels تقسیمشان کرد. این شرکت‌ها اغلب تخفیف ویژه برای دانشجوها دارند با این حال حتی با تخفیف دانشجویی تا آنجایی که یادمه هزینه ماهیانه Basic حدود ۲۰ دلار و ۵۶ برای Full Cable بود. تمام شبکه‌های تلویزیونی اعم از رایگان و پولی کلی برنامه تبلیغی نشان می‌دهند و اغلب هر ۵ دقیقه به ۵ دقیقه برنامه قطع می‌شود و تبلیغات نشان داده می‌شود. تنها کانالهایی که طی برنامه تبلیغات ندارند کانالهای فیلم Movie Channels هستند که صرفاْ بین دو فیلم تبلیغ دارند. بجز شبکه‌های فیلم امکان این وجود دارد که شما فیلمی را با پرداخت پول درخواست کرده و ببینید. 


به قلم: مریم

نظرات 3 + ارسال نظر
سیمین دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:48

پس چرا من فقط CBC , CTV دارم؟ یا یه دونه فرانسوی؟ فکر کنم شما با باید دوباره با برق اندازه بگیرتون(ترجمه فارسی ولت متر) بیاین خونه من .(جمله معنای تلویحی داشت)
بچه ها موی نایت هم می تونیم داشته باشیم خونه مازول که سینمای خانگی می خواد بخره. البته بعد از این که بخره. الان می تونین با پرداخت ۱۰ دلار در مووی کلاب من ثبت نام کنید .

مریم دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 14:00

Global کیفیتش پایین‌تر از دوتای دیگه است بنابراین مردم اغلب فکر می‌کنند فقط ۲ تا شبکه رایگان وجود داره. در مورد شبکه‌های فرانسوی زبان هم من فقط شنیدم که ۲ تا دارن ولی ۱۰۰٪ مطمئن نیستم.

Mehrab سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:42

Salam, man az Toronto peygham mizaram, beh nazar mireseh Community faali darin too Saskatoon, va weblogetoon har rooz update misheh, kash hameyeh community Irani ha mesel shooma faal boodan. Dast hemeghi dard nakooneh.

با تشکر از پیغامتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد